Kundeservice

Salgs & leveringsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra VanillaFly. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og VanillaFly.

Pris og betaling

Hos VanillaFly modtager du en ordrebekræftelse, når du har afgivet din bestilling. Derefter vil du modtage en faktura med vores bankinformationer. 

Vi gør opmærksom på, at der kan gå op til 2-3 bankdage, før banken registrerer din indbetaling, hvis det er via bankoverførsel. Ved overførsler fra andre lande end Danmark kan der gå yderligere et par dage.

Alle priser hos VanillaFly er excl. moms.

Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at fragte/sende varen.

Vi har et købsminimum på kr. 5000,- / 660,- Euro

Dokumentation og vejledning

Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra VanillaFly.

Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra VanillaFly bedes du kontakte os.

Leveringstidspunkt og transport

Levering af varer fra VanillaFly anses for sket, når varen afgår fra vores lager. Forsendelsen af varer sker med Prime Cargo eller tilsvarende.

Prisen for forsendelse af en pakke i Danmark er 89,- dkr. / 12,11 Euro

Prisen for forsendelse af en pakke i Sverige, Norge og Finland er 199,- dkr. / 27,08 Euro

Prisen for forsendelse af en pakke til Grønland, Island og Færøerne er (spørg om pris),- dkr & Euro

Leveringstiden er ca. 7 dage fra vi har modtaget ordren. Hvis varen ikke er på lager vil du blive kontaktet af VanillaFlys medarbejdere.

Risikoen for varerne

Ansvaret for varer købt fra VanillaFly overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Reklamation

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra VanillaFly skal ske inden for 2 dage, efter at du har modtaget varen.